Δευτέρα 25 Μαΐου 2009

ΚΛΕΙΣΤΟΝ ΛΟΓΩ ΤΣΟΥΛΗΘΡΑΣ

Το σαββατοκύριακο πήγα για ορειβασία, πήρα μια γλίστρα και μέτρησα γύρω στα 60 μέτρα σάρα με πέτρες ξυράφια τσουλώντας μπρούμυτα. Ευτυχώς μόνο μώλωπες κι εκδορές, αλλά σε μεγάλη έκταση.

Πλέον αντί για δάχτυλα έχω νωπό κιμά. Το πληκτρολόγιο με δυσκολεύει ολίγον. Για το λόγο αυτό, το μπλογκ θα παραμείνει κλειστό μέχρις νεωτέρας.

Μόλις συνέλθω θα σας τα πω όλα με όλες τις ανατριχιαστικές λεπτομέρειες.

Προς το παρόν θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ και ένα μεγάλο μπράβο στις ομάδες διάσωσης της πυροσβεστικής και της ΕΜΑΚ.

Τα ρέστα στις καλένδες.

42 σχόλια:

Marvin είπε...

wx perastika... kai pali kala na les pou den epathes kati xeirotero...

aerostatik είπε...

περαστικά και να προσέχεις...
μην ξεχνάς ότι δεν έχεις φύλακα άγγελο...

Mαύρος Πητ είπε...

Καλέ, πέρασα να πώ "καλή εβδομάδα" και έπαθα ταράκουλο, τι μπορεί να συμβεί στα καλά του καθουμένου. Αφού μιλάς για ΕΜΑΚ και πυροσβέστες το πράγμα ακούγεται αρκετά σοβαρό. Και μή χειρότερα, που λένε. Περαστικά έυχομαι...

Mαύρος Πητ είπε...

@ Aerostatik

Μπα, από ό,τι φαίνεται έχει (φύλακα άγγελο). Και τον έχει να δουλεύει και υπερωρίες (Σ/Κ π.χ.!) ;-) :-)

JustAnotherGoneOff είπε...

Αουυυυυχχ...! Περαστικά βρε...

stratis_vip είπε...

Περαστικά θα 'ναι!!!
Και μη χειρότερα να ευχηθώ!

Idom είπε...

Περαστικά!
Πρόσεχε μπρε!

Γιατί δεν το έγραψες σε βίντεο;

Idom

Πόλυ Χατζημανωλάκη είπε...

Εύχομαι να μην πονάς πολύ.
Κουράγιο και καλή ανάρωση. Περαστικά και από εμένα.

Μαύρος Γάτος είπε...

!!!!!!!!

Κι ύστερα λένε για τους μαύρους γάτους... είδατε εσείς κανέναν εκεί πάνω;

περαστικά ολόψυχα εύχομαι...

Αγησίας είπε...

Βρε, τι παθαίνει ο άθρωπος, για λίγη αδρεναλίνη! Περαστικά, ταχεία ανάρρωση και να προσέχεις άλλη φορά. Όχι τίποτ' άλλο, θα βρεθεί και κανένα τρολ να πει ότι ... σε τιμώρησε ο θεός για τη βλασφημία σου.

Ναπoλέων είπε...

Περαστικά!!!

...Κι ελπίζω στην κουτρουβάλα να μην έσπασες και το ...ΜΕΛΑΝΟΔΟΧΕΙΟ.
Σε χρειαζόμαστε!!!

αγάπη - αφοπλισμός - ειρήνη
Ναπολέων

Β. είπε...

Τς, τς τς... Γι' αυτό προτιμώ τις ορειβασίες επί θαλασσίων κυμάτων, μάλλον...

Περαστικά και να επιστρέψεις γρήγορα επί των επάλξεων (για να τσακωνόμαστε όπως συνήθως).

Ασυγχώρητη είπε...

Περαστικά!!! Θα σε περιμένουμε..

Κλείτωρ είπε...

ουχ... περαστικά. Μα 60 μέτρα;;!! Δεν ήσουν ασφαλισμένη;

orck είπε...

περαστικα σου
οι σαρες (και οι μαρες) ειναι επικινδυνα πραγματα
αλλα θα μου επιτρεψεις να πω οτι αν οντως ηταν 60μετρα κουτρουβαλας θα εισουν σε πραγματικα ασχημη κατασταση

breezer είπε...

περαστικά σου!!

Heliotypon είπε...

Αμάν! τι'ν' τούτο; Πρόσεχε κοριτσάρα, μη σε τρέχoyme σε KATια κι άλλα τέτοια ευαγή μέρη! Ορειβασία είπαμε, όχι αυτοκτονία!

Αόρατη Μελάνη είπε...

Ευχαριστώ παιδιά. Συνέρχομαι σιγά σιγά. Γράφω με 3 δάκτυλα.

Ορκ, την άλλη φορά Θα πάρω και μεζούρα μαζί.

Άθεος είπε...

Τι τα ήθελες τα extreme σπορ κορίτσι μου…
Το ασφαλές σερφάρισμα από το pc σου δεν σου έφτανε, εκεί πάνω τι πήγες να βρεις…
Μήπως την Αόρατη Ροζ Μονόκερω αναζητούσες ή κανένα βουνίσιο ΜακαρονοΤέρας…
Ό,τι και να έψαχνες, σου εύχομαι γρήγορα να αρχίσεις να γράφεις και με τα υπόλοιπα δάχτυλα και χωρίς πόνους να περπατάς!
Ειλικρινά λυπάμαι και περαστικά!

Fremendog είπε...

Περαστικά.

Urfurslaag είπε...

περαστικά βρε συ...
:-(

Αόρατη Μελάνη είπε...

τι εξτρίμ σπορ καλέ, μια βόλτα είπα να πάω στο βουνό η γυναίκα, πού να φανταστώ!

Φρέμεντογκ, σ' ευχαριστώ πολύ.

Ουρφ, χαίρομαι που πέρασες από δω!

Χαιρετώ και θα επανέλθω σύντομα.

tsaousa είπε...

Πω,πω, έχω φάει ίδια χύμα σε κατηφόρα-άσφαλτο με παπί.
Ξέρω πώς νιώθεις...
Περαστικά, περαστικά, περαστικά!!

Idom είπε...

Άντε, ντε!
Τι θα γίνει;

Θέλουμε νέα ανάρτηση.

Είσαι καλά (καλύτερα) τώρα ελπίζω, έτσι;

Idom

Μαύρος Πητ είπε...

E,ναι!

Πέρασα και εγώ να πώ... αλλά με πρόλαβε ο Ίδομ!

Κατά πως το βλέπω θα χρειαστείς εντατική φυσιοθεραπεία για να ξαναγράψεις σε πληκτρολόγιο!

Θέλουμε φωτό σε επόμενη αναρτηση γιατί διαφορετικά θα σου βάλουμε αδικαιολόγητη "απουσία"

(αν και εγώ δεν δικαιούμαι να ομιλώ...)

The Schrodinger's Dragon είπε...

Περαστικά καλή μου Μελάνη! Άγιο είχες πάλι... :)

Αόρατη Μελάνη είπε...

Συγκινητικό το ενδιαφέρον του κοινού!

Λοιπόν, μπορώ να γράψω, αλλά ο δείκτης του αριστερού χεριού με ενοχλεί ακόμη πολύ. Γράφω χωρίς να τον χρησιμοποιώ, με αποτέλεσμα πολλά λάθη και καθυστερήσεις. Ο καλός μου φίλος Ίδομ μου συνέστησε να μην δείχνω για να μην κουράζω τον δείκτη μου. Άμα έχεις τέτοιους φίλους...

Επίσης μου έτυχαν διάφορα άλλα μπλεξίματα (Ίδομ, εσύ ειδικά δεν θα έπρεπε να ρωτάς, αφού ξέρεις τι τραβώ τις τελευταίες μέρες!).

Μαύρε Πητ τι έπαθες κι έγινες "Μάουρο"? :-D

Αόρατη Μελάνη είπε...

Batcic, είχα όντως άγιο, τον Άη Κιου. Χάρη στο μυαλουδάκι μου κινήθηκα σωστά και τη γλίτωσα.

Averell είπε...

(καθυστερημένα) Περαστικά Αόρατη!

Μαύρος Πητ είπε...

Ορίστε, Αόρατη κυρία (ή δεσποινίδα) μου! Το διόρθωσα! Αναρωτιέμαι αν θα αλλάξουν τώρα οι επικεφαλίδες σε όλα μου τα σχόλια...

Welcome back!

Ανώνυμος είπε...

Τώρα μόλις το είδα - περαστικά!

Αόρατη Μελάνη είπε...

Undantag, σε ευχαριστώ. Είμαι εντελώς καλά πλέον, μόνο μια ελάχιστη ενόχληση σε δύο δάκτυλα όταν ασκήσω έντονη πίεση.

Ναπoλέων είπε...

Τσουλώντας, τσουλώντας, τσουλώντας...
μήπως έπεσες μέσα στην αφάνεια;;;

Καλό καλοκαίρι.
αγάπη – αφοπλισμός –ειρήνη
Ναπολέων

Αόρατη Μελάνη είπε...

Καλημέρα Ναπολέοντα!

Ώστε αφάνεια λέγεται αυτό το πράγμα που έπεσα μέσα;

Για να ρίξω λίγες απλωτές να δω μήπως καταφέρω να βγω!

Idom είπε...

Μα τα γένια του Γκόλουμ!

Αλλάξατε λογότυπο!

Με γεια!

Idom

Αόρατη Μελάνη είπε...

Λογότυπο; Εννοείς το avatar μου;

Όντως, ένιωσα την ανάγκη για μια αλλαγή. Αισθανόμουν πολύ ορατή με κείνη την ομπρέλα, και είπα να γίνω πιο αόρατη!

Μαύρος Πητ είπε...

Καλά, απ' έξω γράφει "Κλειστόν" και από μέσα το παρτυ συνεχίζεται...

και θα περάσουμε ανεπαισθήτως (καλά έ, Καβάφης έγινα! :D) από το "Κλειστόν λόγω τσουλήθρας" στο "Κλειστόν λόγω διακοπών"

Idom είπε...

@ Αόρατη Μελάνη!

Καλέ γιατί το λέτε Avatar;
Εγώ άλλη έννοια ξέρω ότι έχει το Avatar (στα σανσκριτικά).


@ Μαύρο Πητ!

Τι είναι διακοπές, τι μη διακοπές και τι τ' ανάμεσό τους;
Idom Σεφέρης

Αόρατη Μελάνη είπε...

Στα σανσκριτικά, μπορεί να έχει όποια έννοια θέλει. Στα διαδικτυακά όμως σημαίνει το μπαρμπαδάκι που βάζουμε στην εικόνα του προφίλ μας.

Άλλοι καιροί, άλλα ήθη...

Μαύρος Πητ είπε...

@ Idom,

Α, μπράβο! Από το στόμα μου το πήρε (ο... Σεφέρης!) :)))

Σ' ευχαριστώ.

@ Αόρατη Μελάνη

Μιάς και τό 'φερε η κουβέντα στο μπαρμπαδάκι σας: μόνη σας την τραβήξατε την φωτο? Γιατί τα φαινόμενα (αν δεν απατούν) αυτό δείχνουν.

Αόρατη Μελάνη είπε...

Μόνη μου την τράβηξα βέβαια! Είναι αυτό που λέμε αυτοφωτογραφία.

Για όποιον ενδιαφέρεται, η φωτογραφία στο προηγούμενο μπαρμπαδάκι μου ήταν τραβηγμένη με τον αυτόματο πιλότο.

Stelios Frang είπε...

Περαστικά, αλλά βλέπεις η αόρατη ροζ σε έσωσε... να της κάνεις λιτανείες!

Πριν από 4-5 χρόνια κατέβηκα μια πλαγιά στη Χίο, πάνω στη σιδηρόπετρα, φρενάροντας με την πλάτη και τα οπίσθια... Θα έπεσα περί τα 30-35 μέτρα και στο τέλος με τούμπα βρέθηκα στην άσφαλτο!

Βούτηξα μετά από λίγο στη θάλασσα, αφού δεν έμεινα στον τόπο και κατάλαβα τι σημαίνει το βασανιστήριο του αλατιού σε ανοικτές πληγές...

Αλλά η αόρατη ροζ μ' έσωσε κι εμένα, μεγάλη η χάρη της!