Κυριακή 19 Απριλίου 2009

HELLENIC QUEST STRIKES AGAIN!

Ή αλλιώς, το λερναίο κείμενο ξαναχτύπησε.

Για το Hellenic Quest είχα γράψει και παλιότερα. Αυτή τη φορά χτύπησε εμμέσως, όχι ευθέως, όπως θα δείτε. Αλλά ας αφήσω καλύτερα να τα πει ο Νίκος Σαραντάκος σε αυτήν εδώ την ανάρτηση.

Ειλικρινά ανησυχώ πάντως. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι κυκλοφορούν τόσο πολλοί και τόσο πολύ αφελείς υπουργοί και ακαδημαϊκοί, ακόμα και δημοσιογράφοι, ώστε να αναπαράγουν τις τερατολογίες περί 5 εκατομμυρίων λέξεων της ελληνικής γλώσσας και λοιπά και λοιπά, όπως βλέπουμε σε αυτό εδώ το άρθρο της Ελευθεροτυπίας. Πιο πιθανό μου φαίνεται ότι μας χειραγωγούν με ευτελέστατο τρόπο - και δυστυχώς μάλλον κάνουν καλή δουλειά, γιατί οι περισσότεροι συμπολίτες μας, ακόμη και άνθρωποι με ανώτερη παιδεία, πιστεύουν αυτές τις μπαρούφες και τις αναπαράγουν ασκαρδαμυκτί.

Κι επειδή τελευταία βλέπω ότι με διαβάζουν πολλοί πατριώτες, για να προλάβω τυχόν κατηγορίες για ανθελληνισμό και μίσος προς την ελληνική γλώσσα, κοπιάρω άνευ αδείας από τον Σαραντάκο μια ρήση του Ν. Λίγγρη:

"Το μένος με το οποίο αντιτασσόμαστε σ’αυτό το παραμύθι οφείλεται στο ότι λατρεύουμε την ελληνική γλώσσα και την ιστορία της και είναι ντροπή που κάποιοι, με εσκεμμένα ψέματα, δημιουργούν την εντύπωση ενός κομπλεξικού επαρχιωτισμού. Και δεν αγανακτούμε με όσους πιστεύουν το παραμύθι ή όσους ανύποπτους το αναμεταδίδουν, αλλά με εκείνους οι οποίοι το ξεκινούν, τους επαγγελματίες παραμυθάδες."

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τι να τα κάνεις τα πέντε εκατομμύρια λέξεις (και ΑΝ ακόμη η γλώσσα σου τα είχε, όλα μαζεμένα σε κάθε στιγμή της ιστορικής της εξέλιξης), αν η πλειονότητα του α-πλυθησμού της χώρας σου χρησιμοποιεί βία (και όχι "βια"!) μια χιλιάδα απ'αυτές;;;

That is the question αγαπητή Μελάνη!

Αυτοί που βαυκαλίζονται με τέτοια κείμενα, αυτοί που βγάζουν τα λεξικά τους να τα ... μετρήσουν, είναι, κόβω το κεφάλι μου, οι ίδιοι που δηλώνουν απευθείας απόγονοι του πλάτωνα και του Αριστοτέλη, ενώ νομίζουν ότι το Συμπόσιο είναι χασαποταβέρνα στη Μαυροσουβάλα και τα Μικρά Ηθικά εκκλησιαστικό περιοδικό της Ιεράς Μητροπόλεως Γαβγαμήλων.

Τα σέβη μου.

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάλι είμαι βέβαιος πως οι άθεοι ουδεμία ιδεολογική σχέση έχουν με τον Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη.Σύμφωνα με αυτά που δηλώνουν δημόσια γιατί στα κρυφά ποτέ δεν ξέρεις.

Αόρατη Μελάνη είπε...

Άσε που και ο Πλάτωνας με τον Αριστοτέλης ουδεμία ιδεολογική σχέση έχουν μεταξύ τους, γεγονός που δυσκολεύει ακόμη περισσότερο τα πράγματα!

Και το χειρότερο είναι ότι οι άθεοι ουδεμία ιδεολογική σχέση έχουν ο ένας με τον άλλον, γιατί η αθεΐα είναι ένα μόνο από τα στοιχεία της ιδεολογίας τους, κατά τα άλλα μπορεί να διαφέρουν πολύ.

Φίλε Ανώνυμε, ούτε στους άθεους δεν μπορεί κανείς πια να βασίζεται για να σώσουν τον πολιτισμό μας! Πάει χάλασε ο κόσμος!

Ιοκάστη είπε...

Μπράβο βρε Μελάνη μου, πες τα!!

Αυτό το κείμενο μου έχει σπάσει τα νεύρα. Το έχω λάβει σε email άπειρες φορές!! Και υπάρχει εδώ και χρόνια, δεν σταματάει ποτέ η βλακεία κι η παράνοια να κυκλοφορούν στον κόσμο.

Κι όταν μια φορά απάντησα σε κάποια που μου το έστειλε και της είπα ότι καλό θα ήταν να τα ψάχνουμε λίγο τα πράγματα πριν πατήσουμε το forward και της έστειλα συνδέσμους με πληροφορίες για το συγκεκριμένο θέμα (και το πόσο ψέμα είναι), μου απάντησε πως έχω δίκιο ναι μεν αλλά πως δεν πρέπει να ξεχνάμε και να απαξιώνουμε την ιστορία μας...

Είναι προφανές λοιπόν πως για μερικούς ανθρώπους, αν δεν πεις πως η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα που υπάρχει στον κόσμο από θέμα πολιτισμού και νοημοσύνης, είσαι τουλάχιστον ανιστόρητος. Ουδέν σχόλιο...

Αόρατη Μελάνη είπε...

Άστα βρε Ιοκάστη. Και μένα μία καλή κυρία μου απάντησε πού βασίζομαι και τα λέω αυτά, και γιατί δεν ενημερώνομαι πρώτα, και γιατί απαξιώνω την γλώσσα μας. Της απάντησα ότι ήμουν ενημερωμένη και ότι δεν απαξίωνα την γλώσσα μας αλλά τα ψέματα αυτά που την εξευτελίζουν και την γελοιοποιούν. Δεν μου ξανάγραψε.